Alla inlägg under oktober 2009

Av paula - 27 oktober 2009 19:44

måndag: kevin hämtades av skolan 8.30 han sov på skolan hela veckan.

jag var hemma hela dagen och fixa upp lite här. rengjorde mitt skafferi och ställde allt snyggt och i ordning,(det gör jag flera ggr i månaden) det måste jag,  haha. jag vill ha ordning och reda på allt och ha koll på allt hahaha. det är likadant med kylskåpet haha..frysen har jag osså koll på men de rengjörs bara några ggr per år.

jag tvättade alla karmar i lägenheten!! jag vet vad du/ni tänker..VARFÖR? då säger jag har du kollat på dina dörrkarmar eller strömbrytarna i ditt hem den senaste tiden? smutsigt, brunt med kladdiga händer..och allt annat osså.. jajaj skitsamma. jag såg idol ialla fall! :-)

tisdag: min kompis sussie fyller 34 och min far dog i dag för 8 år sedan. va trevligt att ens bästa kompis fyller år på den dagen min pappa dog...JA sussie fyller år!! :-) nääää.... men pappa dog ju osså....:-(

jag och pucki har varit tillsammans  i 2 månader.

jag blev sjukskriven till den siste oktober pga av omständigheterna här hemma.

onsdag. det hände inte så mycket, mer än att jag dammsög hela lägenheten, omboka min tandläkartid och sist men inte minst såg vi idol. har tvingat pucki att se alla program för han har inget val hahha bara skoja. han är inne i det nu också så nu vill han inte heller missa det.

torsdag: from idag har vi en parkeringsplats.

 det var tjänstemannamöte på almaröd angående kevin men socialsekreteraren kom inte...suck...säg nåt nytt.

vi såg idol och inlåst.

fredag: min lillebror e tog 8 år men glömde gratta han ju. :-/

vi var på bup. vi såg idol. alex sov över.

lördag: vi tvättade 12-16, alla 3 hjälptes åt. kevin börjar bli en duktig pojke så länge man inte tjafsar eller tjatar så han blir stressad för då blir han ofokuserad. men vem fan blir inte det? jag blir hel stirrig. jag måste också ha lugn och ro omkring man annars funkar inte jag. vi åkte till stan och köpte ett skärp till kevin. kevin och jag rensade våra gaderober ( det gör jag också ofta hahaha) yasmine kom hit och sov över. jag och pucki stack hem till erik och spelade kort.

söndag: kevin var med lasse mellan 11-14. vi packade kevin väska till skolan. sedan kommer jag inte ihåg mer haha :-)

Ovido - Quiz & Flashcards