Alla inlägg under augusti 2010

Av paula - 29 augusti 2010 23:39

måndag: min lillasysters dotter fyllde 7 år.  puckis mamma fyllde 59.

onsdag: min lillebror max fyllde 29år.

jag och kevin köpte träningskort och tränade för första gången. kevin vill träna 3 dagar i veckan men jag har kommer träna varje dag för jag vill gå ner och jag går ändå hemma hela dagarna. vi var på festivalen , men kevin tyckte inte det ar roligt så vi åkte hem efter 1 eller max 2 timmar.men vi köpte brända mandlar!  mums och så köpte vi de där långa godisarna.

torsdag: kevin  var med sin kontaktperson. sedan på kvällen var jag och kevin på bio och såg PREDATORS!! den var bra och rikigt slaktig hahahahaha. tack för biochecken kerstin!! vi behövde bara betala för en! :-)

fredag: min kompis eva fyllde 32 år.

vi var och hälsade på kevins möjligsvisa skola. de var jättetrevliga och det var riktigt mysigt där.den ligger i kävlige/svalöv. kevin vill gärna börja där. så de ska kontaktas i morgon av rektorn här i malmö och det ska ännu bli ett möte med alla parter om de nu vill ha han. det får vi ju se.

när vi kom hem gick jag till en kompis och lämnade tvätten till pucki :-). vid 4 tiden gick jag och kevn och tränade. sedan sov kevins kompis över här.

lördag och söndag slappade vi bara.

Av paula - 23 augusti 2010 00:58

måndag: kevins farmor fyller 53 år men vi har inte hört av oss för vi har ingen kontakt.

tisdag: det var möte på habiliteringen med:  jag, kevin, pucki, lasse kevins kontaktperson, rektorn från erikfältsskolan, vår socialsekreterare och 2 stycken som jobbade på habiliteringen. vi diskuterade mest kevns skolgång. vi skulle och hälsa på hans ev nya skola på fredagen som ligger i kävlinge. vi åkte iväg alilhopa, och på vägen dit så hade 4 bilar krockat på motorvägen så trafiken stod stilla. vi stod stilla i en timme så vi hann inte hälsa på hans skola. så vi fick ringa återbud och vi ska boka in en ny besökstid nästa vecka. så det var bara att köra hem igen så fort trafike började rulla igen.

onsdag: kevin var med lasse. sedan på kvällen var vi hos erik och spelade jannek.

lördag: vi passade elliott mellan 14.30 -21.30

Av paula - 15 augusti 2010 22:02

måndag. vi var på vc , kevin kolla sitt blodtryck och puls. det har vatt lite högt, så de vill kolla honom extra.

 jag ringde en massa samtal.

onsdag: kevin var med sin stödperson lasse. jag var hemma och städade. sedan åkte vi till apoteket och hämtade ut min och puckis medicin. vi passade elliott på natten också.

torsdag: vi ar hos erik och spelade tp.

fredag: ringde en massa samtal igen.

söndag: idag har jag städat och torkat av alla luckor i köket + kyl och frys. jag har tvättat osså. så det har vatt fulle rulle hela eftermiddagen och kvällen. kevin var med lasse. sedan har jag sökt lite jobb. over and out ses nästa söndag :-)

Av paula - 9 augusti 2010 02:04

måndag: min systers man felix fyller 37 år.

onsdag: min lillasyster kerstin åker tillsbaks till stokholm..:(

fredag: vi var hos erik och spelade lite spel.

Av paula - 1 augusti 2010 23:30

måndag: min lillebor max tjej annelie fyller 28 år idag. grattis tilll henne.

tisdag: jag pucki, min bror erik och hans tjej, vi passade min stora systers barn kalle, albin och simon. vi hde gett min stora syster och hennes man i 40års present    300 kr på jensens böff house och 300 på bio . så vi tog hand om pågarna medan de var ute och roa sig.

torsdasg: jag och pucki firar ett år. min storasyster ingela och hennes man ska ha  kevin inatt så jag och pucki kan fira vår 1 årsdag. vi käkade mat och sedan kollade vi på 2 filmer.

lördag; min lillebors tjejs mamma nancy fyller 60 årr. :-) yasmine kom hit och sov över.

söndag: idag var min lillasyster här med hennes 2 barn alicia och hery. vi lagade mat och det var gott!! sedan var vi på lekplatsen lite. sedan gick de hem. nu får jag inte se dem föränn till julen  :-(


Ovido - Quiz & Flashcards