Alla inlägg under november 2012

Av paula - 25 november 2012 22:31

söndag den 4 november: min storebror jag fyller 45 år idag! :-)  vi städade lägenheten innan sussie och baenen kom och hälsade på. min lillebror e och hans påg e kom också och hälsade på.

söndag den 11 november: jag och kevin var hjos mamma och hälsade på vi hade med lite amt till henne.  sedan på eftermiddag/kvällen tvättade jag. senare på kvällen kom min bror max hit för ha ville ha lite sällskap och snacka skit. han känner sig lite ensam nu ´när hans tjej har flyttat.

fredag den 16 november: vi var på ultrajud och såg lille beben. den låg med fötterna neråt och när hon skulle "kolla" så smet den under min navel hela tiden så det var svårt att se den. jag var inte så långt gånegne som jag trodde. hon "backade" mig 4 dagar. så nu går jag in i en ny vecka varje tisdag. hon kunde inte se könet och kunde inte mäta den för den var för liten. men vi hoppas på bäöttre tur nästa gång. vi ska dit den 3 december för nytt ultraljud.

lördag den 17 november: yasmine fyller 15 år idag!! :-)

lillebor e med hans fru och familj var här till sent på natten. vi spelade kort och kolla på film och åt gott.

tisdag den 20 november: idag går jag in i vecka 18. Jag var hos en läkare idag och i och m,ed jag inte mår bra så sjukskrev han mig året ut. han sa att den medicin jag äter nu kan man inte am´ma på. men jag ska fråga en läkare på kk också när jag kommer dit. vill gärna ha lite mer "opinion" från någon anna.

torsdag den 22 november: sussie och yasse var här och hälsade på . jag fick en spjälsäng av sussie. sedan lite senare kom jonny och petra på besök. de skulle hämta petras dator. pucki hade fixat den.

fredag den 23 november: e och hans familj var här. vi spelade kort och la pussel.

lördag: vi  var på potala och åt middag, det var jag, kevin,pucki e med familj, jessika , jonny och petra. efter restaurangen så åkte och lämnade kevin hemma sedan åkte  vi till lidl och handlade gott inför kvällen. hem hos e så spelade vi spel och kolla på film och åt en massa gott! :-) vi var inte hemma fölrännn kl 4 på morgonen.

sönda den 25 november: pucki pappa fyller 67 år idag :-). vi har hållt på och städa hela dan och tvättat. nu e vi äntligen färdiga.  nu e jag klár här go natt.

Av paula - 6 november 2012 18:56

fredag: idag slappade vi bara. glömde tvättiden men såg det i almenackan så jag han med 2 maskiner. sedan på kvällen tog vi det lungt bara.

lördag: gick upp vid 9 tiden fö vi skulle ´träffa e,e , k och o´kl 10. vi skulle till citygross och handla båda av oss. men vi kom inte iväg föränn vid 11. vi var i affären 2, 5 timme. hade vi själv åkt hade det nog gått snabbare. men men.. vill man ha sällskap så :-) efter vi kommit hem och lagt in alla saker så åkte vi till mac donadls helneholm och träfdfade dem där. jag tryckte i mig en stor meny (plusmeny) och en pkt chilicheese och en äppelpaj :-). kevi´n var inte med och handlade eller på mac donalds han väntade på en kompis skulle höra av sig. han siiter och väntar helt i onödan. jag ringde kevin efter vi ätit om vi skulle hämta han så han kunde vara med oss, men då sa han bara att han väntade på sin kompis. n´är vi kommit hem till e så ringde han och sa att kompisen sagt att de inte kunde va. så jävla týpiskt. så kevin fick stanna hemma hela kvällen själv :-(.. på kväälen käkade vi gott. spelade kort och kolllade på film. vi åkte hem vid 1 tiden.

söndag: idag kom sussie och barnen på besök. sedan hörde e av sig och lille e ville tr´äffa sússie barn så de kom också hit. det var trevligt att ha lite folk.:-) sedan när alla gått hem så städade vi lägenbheten och det behövdes hahaha

måndag: jag vet faktiskt inte vad vi gjorde idag hahhaha

tisdag: idag har jag slappat lagat mat hjälp pucki med vår madrass som det gått håll i. pucki har lagat den nu och vi hoppas det funkar. ses enannan dag haj

Av paula - 2 november 2012 16:34

lördag den 27 oktober:  tåget gick kl 11.13 och jag var framme vid 15.24 kerstin mötte upp mig på stationen. sedan åkte vi hem till dom. de bjöd på en go kycklinggryta som felix gjorde. sedan på kvällen kollade vi på filmen shutter, den var lite räli.

söndag: vi åkte hem till promise han fyllde 40 och hans fru hade ett överaskningparty. det bjöds på go mat och en go tårta. sedan på kvällen tog vi det bara lungt.

måndag: vi åkte in till hallunda centrum. barnen åt mc donalds och vi åt kinamat, mycket mumsigt :-). därefter gick vi till spelahallen. vi var borta många timmar så felix hade ringt kerstin många ggr haha.

tisdag: vi åkte till macdonalöds och åt lunch. sedan på eftermiddagen/kvällen vi bakade spindelkakor (chokladmuffins med glasyr)och chokladråtter (chokladbollar)

onsdag: barnen gick runt till grannar och gjorde bus eller godis. de var inte borta länge men hade ändå med sig mycket godis hem. en granne gav dem blomkål hahaha, och han fick sedan ett brev i brevlådan från dem att han var dum att han inte gav dem godis hahaha. sedan på kvällen kom en kompis till kerstin hem  där. vi åt våra kakor och bara slaåppade och prata.

torsdag: dagen jag skulle åka hem :-(.. vi åt en go´d middag sedan lämnade kerstin och henry mig vid stationen och tåget tog 5 och en halv timme ....:-/ pucki kom sedan och hämtade mig vid stationen.

när jag var hos dem gosade jag mycket m,ed samuel han är så go!! alla barnen e det såklart!! jag fick också 2 kassar med bebiskläder och en bebisitter som är helt ny. det var min berättelse det :-).

Ovido - Quiz & Flashcards