Alla inlägg under september 2012

Av paula - 27 september 2012 16:26

onsdag: här händer inte mycket hemma. jag och lasse var på kevins skola och pratade med en lärare om hur vi ska gå till väga med kevins skolgång. då var där en lärare som ville ta sig an kevin. och de har träffats från och till i 2 veckor. det går ganska bra. de äter på skolan och pluggar lite här hemma.

fredag : vi var hos barnmorskan för inskrining, nästa besök är den 16 november och då blir det ultraljud :-)

onsdagen den 19 : var vi hos en dietist. hon lärde mig lite mer om vad jag ska äta.

doktorn ringer mig varje vecka för att ställa in insulin dosen.

torsdag: idag har jag varit hos mamma och hälsat på och nu sitter jag här. vi hörs en annan dag.

Av paula - 11 september 2012 18:23

tisdag den 4 september: idag har jag jobbat mellan 6-11. sdan ringde doktórn och vi pratade om mitt insulin och att jag ska höja det. sedan kl 12 var jag på portalen hos monica. vi avslutade kontakten i och med jag har fått jobb. som avskedspresent fick jag en skärbräda i plast, som kanterna går att böja.

onsdag: jag var sjuk.

torsdag: jag jobbade mellan 7.30 -16 . idag går jag in i v3cka 8.

fredag: jobbade mellan 06-14. sedan tvättade jag mellan 16-20

lördag: min brorson fyller 16 år idag och det är min sons dopdag. på eftermiddag/kvällen var vi hos e,e k och o.

söndag bara slappa. mådde inte så bra.

måndag: jag var hemma från jobb mådde inte alls bra. läkaren ringde vid 11 tiden och vi snackade om att jag skulle öka min insulin dós. kevin var med lasse på kvällen.

tisdag: jag var hemma från jobb idag också men jag ska dit resten av veckan. idag var vi hos läkaren på kk också. och vi fick se vår lilla livs hjärtslag :-) nej nu ska jag städa lite tänkte jag :-9 ha det :-)

Av paula - 3 september 2012 19:27

fredag den 31 augusti. idag har jag jobbat mellan 13-21. sedan gjorde jag mat och sedan la vi  oss.

lördag: idag har jag bara slappat. pucki stack inte till e som vanligt så vi kollade på film(bara halva) och åt gott. kevin var ute med kompisar.

söndag: idag har jag jobbat mellan 8-18.30 kevin har vatt med kompisar och pucki har vatt hos e. pucki kom vid halv 8 så åt vi alla middag tillsammans. sedan såg jag och pucki klart filmen " snow white and the huntsmen". kevin gick och la sig halv 10!!!

idag är det måndag: jag gick upp sent. kl 3 var vi på möte på soc. vi pratade mest om kevins skolgång. sedan åkte vi hem också käkade vi middag, hemmagjorda klyftpotatis i ugn och fläskfilegryta. nsedan stack kevin till sina kompisar och vi har städat. nu på kvällen ska vi bara slappa och spela lite kort som avkoppling. ses en annan dag :-)

Ovido - Quiz & Flashcards