Direktlänk till inlägg 25 november 2012

söndag den 25 november

Av paula - 25 november 2012 22:31

söndag den 4 november: min storebror jag fyller 45 år idag! :-)  vi städade lägenheten innan sussie och baenen kom och hälsade på. min lillebror e och hans påg e kom också och hälsade på.

söndag den 11 november: jag och kevin var hjos mamma och hälsade på vi hade med lite amt till henne.  sedan på eftermiddag/kvällen tvättade jag. senare på kvällen kom min bror max hit för ha ville ha lite sällskap och snacka skit. han känner sig lite ensam nu ´när hans tjej har flyttat.

fredag den 16 november: vi var på ultrajud och såg lille beben. den låg med fötterna neråt och när hon skulle "kolla" så smet den under min navel hela tiden så det var svårt att se den. jag var inte så långt gånegne som jag trodde. hon "backade" mig 4 dagar. så nu går jag in i en ny vecka varje tisdag. hon kunde inte se könet och kunde inte mäta den för den var för liten. men vi hoppas på bäöttre tur nästa gång. vi ska dit den 3 december för nytt ultraljud.

lördag den 17 november: yasmine fyller 15 år idag!! :-)

lillebor e med hans fru och familj var här till sent på natten. vi spelade kort och kolla på film och åt gott.

tisdag den 20 november: idag går jag in i vecka 18. Jag var hos en läkare idag och i och m,ed jag inte mår bra så sjukskrev han mig året ut. han sa att den medicin jag äter nu kan man inte am´ma på. men jag ska fråga en läkare på kk också när jag kommer dit. vill gärna ha lite mer "opinion" från någon anna.

torsdag den 22 november: sussie och yasse var här och hälsade på . jag fick en spjälsäng av sussie. sedan lite senare kom jonny och petra på besök. de skulle hämta petras dator. pucki hade fixat den.

fredag den 23 november: e och hans familj var här. vi spelade kort och la pussel.

lördag: vi  var på potala och åt middag, det var jag, kevin,pucki e med familj, jessika , jonny och petra. efter restaurangen så åkte och lämnade kevin hemma sedan åkte  vi till lidl och handlade gott inför kvällen. hem hos e så spelade vi spel och kolla på film och åt en massa gott! :-) vi var inte hemma fölrännn kl 4 på morgonen.

sönda den 25 november: pucki pappa fyller 67 år idag :-). vi har hållt på och städa hela dan och tvättat. nu e vi äntligen färdiga.  nu e jag klár här go natt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paula - 4 juli 2013 23:26

hej kära blogg eller e det dagbok kanske? ja det måste vara en sorts dagbok , för skrev man ju i böcker innan intenet fanns. och man skriva ju samma skit här hahaha lördag den 29 juni: denna dag hade pucki sitt "kalas". av mig och kevin fick han 30...

Av paula - 28 juni 2013 22:39

midsommarafton: vi var hemma hos k mamma. där åt vi god midsommarmat och fick glass och jordgubbar till efterrätt. jag drack starkcider och turkiskt pepper som jag själv gjort :-) allt var mycket gott. vid halv tio tiden stack vi alla ut på mossängen...

Av paula - 21 juni 2013 00:41

jaha vad har hänt idag då?... det började med att jag gick upp sent.. sover aldrig mer än 3 timmar i sträck sedan måste jag på toa så det blir aldrig någon sammanhängade sömn och det e lite jobbigt. på eftermiddagen så tvättade jag, när det var en ...

Av paula - 19 juni 2013 14:02

idag har jag varit hos diabetessskan. mitt socker ligger ganska högt så jag ska börja med insulin 2 ggr dagen en till frukost i magen och en till middagen i låret. vad ska man mer skriva då?? det har ju inte gåttså långt på dagen. vi kan kanske höras...

Av paula - 17 juni 2013 21:49

igår mådde jag helt okej vi gjorde inget speciellt tog det bara lungt hela dan. idag mår jag också okej har legat halva dan i sängen men det e för dete mysigt hahahahah kollar nu på tv bara och tar det lungt. hej ...

Ovido - Quiz & Flashcards