Alla inlägg under juni 2011

Av paula - 28 juni 2011 01:02

ONSDAG: JAG VAR PÅ PORTALEN FÖR SAMTAL. SEDAN EFTER DET KKL 15 KOM KEVINS LÄRARE OCH REKTOR HIT OCH PRATADE OM KEVINS SKOLGÅNG. sedan på kvällen var vi hos erik och spelade kort.

torsdag: jag katja och elliott var och plockade jordgubbar tillmidsommarafton. 5 lit och en till mig själv. sedan på kvällen kom erik och elliott över för katja skulle jobba.

fredag: vi åkte hem till nancy och åt midsommar¨mat. sedan efter det åkte vi alla (11 st) till stugan och firade kvällen där. det var mycket roligt. jag katja erik och elliott var uppe och dansade.

lördag. vi var med erik med familj.  vi åt ute mat och käkade massa gott på kvällen. spelade kort och såg på film. katja körde hem kevin vid 22 tiden sedan var vi kvar till 02.

söndag: tvillingarna hade kalas. det var mycket trevkligt .de bjöd på hamburgare och tårta. sedan som "godispåse" fick barnen ett tuggummi som var 91 cm långt och låg inplastat en kartong.

Av paula - 28 juni 2011 00:52

måndag: idag tvättade jag fönsterna, fy fan vad de var skitiga på utsidan och jag tvättade dem ändå för 2 månader sedan. kevin var duktig och dammsög sitt rum! :-).  på kvällen hämtade jag ut min medicin.

tisdag: jag var på besök på portalen.

onsdag: jag sökte én massa jobb men utan utbildning och erfarenhet är det svårt. kevin dammade hela sitt rum!! wow!

jag var med portalen och tränade styrketräning på friskis. jag har fått en träningskort gratis där genom portalen.

fredag: jag och pucki var på ikea och köpte en ny servis och lite andra grejer. sedan på kvällen var vi hos erik och spelade kort.

söndag: idag fyller min yssterson simon 7 år , han hade kalas idag. efter kalaset städade vi hela lägenheten och tvättade.

Av paula - 13 juni 2011 22:24

måndag: det hände inget speciellt, kommer inte ihåg. men så är det när man bloggar sällan :-)

tisdag: jag var på kroksbäcksskolan och hämtade mina avgångsbetyg.

onsdag: jag , puckis pappa och hnas tjej var på orupssjukhus och hälsade på pucki.

torsdag: ingen aning om vad jag gjorde.

fredag: jag var opå kevins skola på avslutningen. sedan när jag kom hem var pucki där. det vra hans sista vecka på orup.  pucki körde mig till portaklen jag skulle på ett möte där kl 2.

lördag: vi var hos erik och spelade risk.

söndag: vi dammsög lägenheten innan erik och company kom. erik gjorde klyftpotatis i ugnen och katja gjorda stora biffar. alla utom jag åt biffarna som hamburgare. jag åt med sås. jag tvättade så jag hann inte hjälpa till med maten. sedan när jag var färdig med tvätten spelade vi kort. det var denna veckan det :-)

Av paula - 6 juni 2011 20:08

måndag: jag ringde kroksbäcks skolan om mina grundskole betyg för rönnens vill ha dem när jag ska läsa min sista kurs. jag ringde också min läkare om nya recept.

tisdag: kevin var hos hektor. han tog sig själv fram och tillbaks med bussen. på kvällen var och grillade hos max.

onsdag: pucki kom hem från orup. på kvällen var vi hos erik och spelade kort. kevin var med diego

fredag: jag, pucki kevin och erik med familj och sussie med familj var i beijerspark och grillade.

lördag: erik med familj var här. vi år pizza till middag sedan var det massa gott på kvällen. och så spelade vi kort.

söndag: vi vi dammsög, svabbade och gjorde vi toaletten . sedan kom erik med familj. sedan bör´jade vi tvätta kl 4. katja gjorde spagget med köttfärssås till oss. vi åt nästan 2 kg köttfärs på 6 pers!! efter tvätten var färdig vid 8 så åkte vi till klagssam och badade, men inte jag. katja erik och elliot badade. det var svinkallt!!!. efter det åkte vi hem till erik  och dom och spelade kort.

Av paula - 6 juni 2011 20:01

måndag: var och hämtade ut medicin.

onsdag: var med kevin hos hektor på bup. därefter var vi och tog blodprov ´på kevin. sedan åkte han hem och jag åkte till portalen för inskrivning. kevin var med lasse sedan på eftermiddagen.

torsdag: såg på v.

fredag: jag tvättade mellan 4-8 och kevin var med lasse.

söndag: morsdag! vi dammsög och svabbade hela lägenheten och gjorde vid badrummet. sedan åkte vi till min mor med blommor och firade mors dag. min bror göran var där och k´jonathan, jan, pernilla och tvillingarna och max, annelie och joel.

Av paula - 6 juni 2011 19:57

måndag: min stora syster fyller 41 år.

tisdag: idag var jag på en jobbintervju på ett korttidsboende. de skulle höra av sig inom en vecka om jag fick jobbet eller inte men det är den 6 juni idag och de har fortfarande inte hört av sig. dåligt!! så jag får nog inte jobbet.

onsdag: kevin var hos hektor på samtal(bup). sedan på  kvällen var han med lasse.

torsdag: höände inte mycket, såg v.

fredag: tvättade.

lördag: hände inget speciellt.

söndag: var hos min lillebror max och grillade.

Ovido - Quiz & Flashcards