Alla inlägg under januari 2011

Av paula - 17 januari 2011 00:55

julafton. vi var hemma hos puckis lillasyster. vi spelade julklappsspelet och det var roligt. det var god mat och massa kakor och godis. vi hade mycket trevligt.

juldagen. vi var hemma och tog det lungt bara.

annandag jul. vi var hemma hos min mamma. min lillasyster från stockholm hade kommit ner med sina 2 barn och bodde där under vistelsen. vi åt god julmat och åt kakor och julgodis. vi hade mycket trevligt.

nyårsafton. det tillbringade vi med min lillebror, han hade köpt raketer för 3000!!!! vi gjorde go mat och hade god dricka till. vi var ute en stund och kolla på min brors raketer men det var ganska kallt så vi var inte ute så länge. vi var inte hemma föränn halv 6.

vecka 1. måndag: vi var hemma hos min lillebror och sspelade spel.

lördag: vi städade hela lägenheten och på kvällen var vi hos min lillebor och spelade spel. söndag tvättedag.

vecka 2. måndag . kevin började skolan och hela veckan har det gått bra i skolan. :-) under dagen gjorde vi lite ärenden.

tisdag: var oc tog blodprov.

vår toasits har gått sönder så jag rinde bolaget igår och idag vi vi ny toasits . det var snabbt tyckte jag!!!

kevin var med lasse.

onsdag: min lillebror fyller 34 år. vi var hemma hos dem på kvällen och spelade spel.

lördag: min systers man fyller 41 år.

min lillebror hade kalas. där var många kakor att äta. sedan stannade vi hos dem hela kvällen och halva natten hahaha . vi satt och spelade.

söndag: min kompis barn fyller 9 år idag så jag ringde och gratulerade honom.

vi har städat hela lägenheten idag. det var allt folks.

Ovido - Quiz & Flashcards