Alla inlägg under oktober 2011

Av paula - 16 oktober 2011 20:26

måndag: jag var ledig. jag var hos monica på portalen. sedan på eftermddagen/kvällen städade vi.

torsdag: det var möte på bup, vi diskuterade lite om när kevin ska börja  gymnasiet.

fredag: var på praktiken. sedan kl 4 var kevin med sin stödperson. sedan på kvällen handlade vi gott som vi skulle ha på lördagen.

lördag: jag var hemma hos erik och vi spelade kort, åt gott och kollade på film. ungarna spelade data.

söndag: idag, har jag gjort en massa grejer. först städade vi lägenheten, dammsög, svabbade och gjorde vid badrummet. sedan drog jag fram spisen och rengjorde där. sedan gjorde jag vid mikron och under vasken. sedan har jag fixat tvätten, för pucki ska tvätta i morgon, jag jobbar. det var min vecka , go natt :-)


Av paula - 9 oktober 2011 21:31

det hände inget specillt i veckan men på lördagen var e med familj här och vi käkade 2 st familjepizzor, kebab. sedan spelade vi lite vem vill bli miljonär och sedan käkade vi gott och såg en film.. ba´rnen spelade data.

söndag: idag har vi tagit det rätt så lungt , bara tvättat.

Av paula - 9 oktober 2011 21:25

måndag: jag hade migrän och stannade hemmma från praktiken. sedan på eftermiddagen var på apoteket

onsdag: jag var ledig. jag var hos monica på portelen.

torsdag: jag hade migrän igen och fikx stanna hemma fårn praktiken.

lördag: jag slutade halv 6 och pucki kom och hä,mtade mig sedan åkte vi hem till e. där såg vi film och käkade gott :-)-

söndag: nmin lillebror tar 10 år idag. vi tvättade mellan 12-16 och städade. kevin var med lasse. e med familj var här och vi lagade langos.

Av paula - 9 oktober 2011 21:16

måndag: kevin har lov hela veckan. det är min första dag på praktiken. pucki hämtade mig kl 12 från praktiken vi åt i stan sedan skulle jag till vc och dra av min stortå nagel. fy fan vad bedövningen gjorde ont!! jag skrek av smärta. jag visste om det för jag har gjort det innan. sedan åkte vi och storhandla på maxi. sedan när bedövningen börja släppa kändes det verkligen. på kvällen gjorde det ganska ont. sedan på kvällen gjorde jag klart mitt skolarbeteoch skickade till min lärare. kevin var hos en tjejkompis.

torsdag: jag var på portalen för ett samtal, det gick bra. sedan städade vi lägenheten. kevin var med lasse på kvällen.

fredag: 8.30 var jag på vårdcentralen hos min läkare för sköldkörteln. vi tog blodprover. kl 10 var det dax för byte av bandage, det satt fast i såret..aj aj.. men hon fick av det till slut med lite blötläggande men vatten. kevin var med lasse på kvällen.

lördag: jag var på praktiken, en av de anställda hämtade mig.. sedan på kvällen var vi hos lillbrorsan e och käkade gottt och kollade på film

söndag. vi bara tog det lungt och städade.

Ovido - Quiz & Flashcards