Direktlänk till inlägg 16 oktober 2012

tisdagen den 16 oktober.

Av paula - 16 oktober 2012 17:54

lördag den 29 september. jag var med lillbroprsan och hans familj. vi var hos pappa på kyrkogåreden och sate ett ljus sedan ´kollade vi mormor och morfars grav också. någon hade sattblommor till dem och pappa.

onsdag den 3 oktober: min läkare från psyk ringde för jag vill ha sjukskrvining för jag mår så dåligt. han hade inga tider för träff förännn i december men hade satte upp mig på en tid till hans kollega.

på eftermiddagen var vi på möte hos soc, kevin var med. vi diskuterade mest hans skolgång. han går ju i skolan nu eller vad man kan kalla det. han träffar en lärare 2 timmar om dagen. de äter tillsammans och de pluggar lite ibland...men kevin är ju inte alltid på humör så då stannar han hemma eller så gör de inget alls. bara träffas och äter på skolan sedan hem

fredag den 5 oktober. på morgonen var det möte med bup kevion vaR med.lasse hämtade oss. vi diskuterade hans skolgång kommrt tyv´ärr intr ihåg vad vi pratde om. men det tog bara en halvtimme.

torsdag den 11 oktober. idag går jag in i vecka 13. och fy fan vilka humörsvängningar jag har!! det e skitjobbigt!.

på eftermiddagen gick jag till läkaren på psyk han sjukskrev mig 1 månad. sedan ska vi ses om en månad. 

lördag: vi var på kalas kl 12 hos oliver i skururp. erik körde vår bil.de bjöd på bullar och till efterrätt glass,banan,grädde och chokladsås. vi var där till 16 sedan åkte vi hema till oss. vi var där till 17-18 tiden sedan stack vi och åt på grillen mittemot kronprinsen. mycket god mat.sedan kvällen>>/natten tillbringade vi hos e e k och o vi spelade kort och kollade på film . vi var väl hemma vid 3 tiden på natten.

tisdag den 16 oktober: idag skulle min doktorn(diabetes) ringa halv 14 men har inte ringt...jag vet inte vem av oss som har gjort fel. jajaj skit samma. over and out

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paula - 4 juli 2013 23:26

hej kära blogg eller e det dagbok kanske? ja det måste vara en sorts dagbok , för skrev man ju i böcker innan intenet fanns. och man skriva ju samma skit här hahaha lördag den 29 juni: denna dag hade pucki sitt "kalas". av mig och kevin fick han 30...

Av paula - 28 juni 2013 22:39

midsommarafton: vi var hemma hos k mamma. där åt vi god midsommarmat och fick glass och jordgubbar till efterrätt. jag drack starkcider och turkiskt pepper som jag själv gjort :-) allt var mycket gott. vid halv tio tiden stack vi alla ut på mossängen...

Av paula - 21 juni 2013 00:41

jaha vad har hänt idag då?... det började med att jag gick upp sent.. sover aldrig mer än 3 timmar i sträck sedan måste jag på toa så det blir aldrig någon sammanhängade sömn och det e lite jobbigt. på eftermiddagen så tvättade jag, när det var en ...

Av paula - 19 juni 2013 14:02

idag har jag varit hos diabetessskan. mitt socker ligger ganska högt så jag ska börja med insulin 2 ggr dagen en till frukost i magen och en till middagen i låret. vad ska man mer skriva då?? det har ju inte gåttså långt på dagen. vi kan kanske höras...

Av paula - 17 juni 2013 21:49

igår mådde jag helt okej vi gjorde inget speciellt tog det bara lungt hela dan. idag mår jag också okej har legat halva dan i sängen men det e för dete mysigt hahahahah kollar nu på tv bara och tar det lungt. hej ...

Ovido - Quiz & Flashcards