Alla inlägg under mars 2011

Av paula - 29 mars 2011 00:28

måndag: det hände inget särskillt mer än jag ringde några samtal under dagen. roligare än så var det inte hahahaha

tisdag: min lillebrors barn joel fyllde 1 år.


 min läkare ringde mig och berättade att jag har fel på sköldkörteln, den reglerar hormonerna och ämnesomsättningen, så nu får jag äta medicin mot det också, suck....

jag var och hälsade på sussie.

pucki gjorde MR , så om några veckor får vi se om MSn har "spridit" sig.

torsdag:   jag hämtade ut medicin till kevin, dyra jävlar   2500 för 28 tabletter, tur det finns högkostnadskort. sedan betla jag lite räkningar.

detta är min sista vecka i skolan för den kurs jag skulle börja vecka 13 började inte för det var för få som valt den kursen. så jag får vänta till hösten suck.... ilalla fall. jag klarde inte provet så jag fick göra om det och det gick bra. jag och pucki pluggade myckét inför det. min sista uppsats var hon heller inte nöjd med, men när vi pratat lite om den så blev jag godkänd. så nu är jag klar med kursen!!!!

jag har sökt en massa jobb idag också. och så klart såg jag  V  :-)

fredag: idag kl 9 var det möte med bup, kevins skola, jag och kevins kontaktperson. det gick mycket bra. skolan hade bara gott och säga om honom. så efter en halvtimme var det slut.

lördag: tog vi det bra lungt. vi egentligen åkt till puckis mamma för hennes man fyllde år, men pucki hade så ont så vi blev hemma.

söndag: kalas i skurup för kalle. det var mycket trevligt. de bjöd på tacos och kladdkakka med vispgrädde till efterätt, där fanns biskvier också som pucki mumsade i sig en sådär 4-5 stycken hahhahaha. seeedan var det godispåsar till barnen såklart.

Av paula - 8 mars 2011 22:28

måndag: jag var i skolan hela dagen kom hem vid 4 tiden, det gör pucki osså, han jobbar mellan 12-16 varje dag. efter skolan var jag och hämta ut en hel kasse medicin tur man har frikort. :-)

tisdag: idag var jag i skolan bara 1 och en halv timme. vi lärde oss origo. origo är ett dataprogram man använder i sjukvården för att dokumentera alla patienter.

sedan när jag kom hem dammsög jag och svabba lägenhet , jag fick ett ryck bara. sedan blev det middag. och nu på kvällen har jag sett the menthalist och chuch and larry. den är på fortfarande...pallar inte kolla mer.

onsdag: idag var det prov i skolan. det var 6 frågor. jag klarade 3 av dem utan problem men de 3 andra klarade jag inte så bra. så jag vet inte om jag har klarat provet, jag får kanske göra om det.

torsdag: idag skickade jag inbjudan till min familj och puckis familj om kevins 15års dag. synd du inte kan komma kerstin :-(..

lördag: vi var på 18-års fest för kimme en kusin till pucki. det var ganska trevligt. det var i lokalerna mellan kroksbäck och holma , där bk kick håller hus. det var mat, sedan tårta med godis och snask. och en massa alkholhaltiga drycker. :-)  jag drack några cider och några alkoläsk + några turkisk pepper. pucki drack inget för han körde. puckis pappa gav honom 300 kr som present så skrev han att det var från oss också så vi slapp lägga ut något.

söndag: idag har vi bara städat och tvättat och tagit det lugnt.

Av paula - 8 mars 2011 22:18

torsdag: tv-serien v börjar idag , ny regi nya skådespelare. den har inget med tvserien v från 80 talet att göra. jag ska följa den varje torsdag.

fredag : jag fyller 36 år.

lördag: vi var på kalas för joel i nydala stugan. vi gav honom en body som var grön och vit mönstrad. efter det kalaset skulle, jag, pucki, kevin, erik, katja, elliott och jeff fira mig . men elliott var sjuk så han följde med oss hem, för att de skulle hämta jeff och hundarna annars hade de inte fått plats.. vi var bara på joels kalas i 5 kvart sedan åkte vi hem eftersom elliott var sjuk.

här hemma åt vi spagetti och köttfärssås jobb jeff lagade. mycket gott var det. sedan åt vi tårta., dammsugare, chips och godis. vi hade köpt mycket och erik och katja hade också köpt med sig så det blev ganska mycket gott. vi spelade olika spel på kvällen. sedan vid 2 tiden gick erik och copany hem. jag fick en present förpackning av pucki av naomi campel, där fanns en duschtvål , en lotion och en parfym. av erik och kompany fick jag en ny plånbok där det är intryckt "bad mother fucker" hahaha jag ville ha den hade jag sagt till dem så de köpte den. den är den plånboken som samuel jackson har i pulp fiction.

söndag: jag var rätt trött på söndgaen så vi tog det bara lungt.

Ovido - Quiz & Flashcards