Alla inlägg under november 2010

Av paula - 22 november 2010 19:04

måndag: jag började skolan igen, jag ska läsa rehabilitering/habilitering, kursen är 5 veckor . som tur var var den en bok kvar till mig på bibblan, trodde de skulle vara slut. jag fixade också passer kortet som man behöver i byggnaden för att alla dörrar är låsta.

jag rengjorde kylen när jag kom hem för vi skulle få pengar på onsdagen och vi skulle handla hem mat då. och då vill jag ha kylen ren. jag gjorde vid badrummet osså.

tisdag: jag tvättade. det var ingen skola

onsdag: yasmine fyller 13 år. efter skolan och pucki kommit hem från jobb så åkte vi och handlade på ica maxi.

torsdag: efter skolan och arbete åkte vi till öb. vi handlade en julklapp till hans mamma och hygien artiklar mm.m.m kevin var med lasse.

fredag: vi var efter jobb och skola på mobilia och köpte julklappar. kevin var  skolan dvs 2 timmar på bibblan. jag betalade räkningar osså.

på kvällen var vi hos erik och spelade kort . osså missade jag idol igen... man får prioritera :-)

lördag: då var vi och passade enblomsbarnen från kl 12- 22 sedan åkte vi hem.

söndag: vi gjorde inte så mycket, städade lägenheten och slappade.

Av paula - 22 november 2010 18:58

måndag: det hände inte så mycket. var och lämnade ansökan och sökte lite jobb.

tisdag: jag ringde lite samtal, kevin var med en lärare på bibblan. jag tvättade.

fredag: vi var hos mamma och hälsade på.

Lördag: vi städade lägenheten

söndag: vi var hos puckis mamma och hälsade på.

Av paula - 8 november 2010 16:25

måndag: ja då är det höstlov för alla ungar som går i skolan. idag har jag tvättat.

torsdag: idag fyller min storebror 43 år. jag har städat hela lägenheten.  jag var hos min läkare, han sa att jag har för höga värden på skölkörteln. jag har haft det 3 av 4 gg. nu har jag vatt och tagit blodprov om värdena är dåliga denna gången osså ska ska jag till scanning av skölkörteln.

fredag: jag var på möte på bup angående kevin. närvarande vid mötet var jag, en från socialen, läkaren från bup, läkaren från kevins skola och två lärare. vi pratade länge i en och en halv timme och kom fram till att kevin inte får lov att gå med de andra eleverna för att de är rädda för honom och det är lärarna med.  de ska fösöka göra en plan till kevin där han får vara på skolan men vara ensam med en lärare och sedan sakta integreras med dem andra igen . men nu en månad framöver så ska han gå några dagar i "skolan" vilket är 2-3 dagar iveckan sitta i biblioteket med en lärare nångra timmar varje gång.

kevin var med lasse på internet cafe.  sedan på kvällen var vi hos erik och spelade kort. jag missade idol buhhhhhhhhhh :-(

lördag:  vi skulle passa ellliott tills söndag . han lämnades vid 13 men de kom tillbaks igen vid 20.30 för där fanns inget och göra. så vi spelade kort här hemma .

söndag: erik katja och jeff kom hit vid 16 tiden för de ville se matchen. erik köpte matchen för 120 !!! kr så såg vi den här tillsammans allihop.

Av paula - 8 november 2010 16:17

måndag: kusin oliver fyller 15 år. grattis!! jag betalade lite räkningar.

tisdag: jag dammsög och svabba hela lägenheten. ringde af om vad som ska hända med mig. efter som jag ska börja läsa vecka 46 tycker hon inte det är lönt att arrangera nåt till mig.

kevin var med en lärare på biblioteket, ca 2 timmar . jag tvättade mellan 12-16. jag var på apoteket med.

fredag: min brors fru fyllde 39 år. grattis till henne med.

kevin skulle åka på ett kollo som bara varar över helgen. vi lämnade honom i lund vid 15. tiden.

lördag: kevin kommer hem, han vill inte vara kvar. väldigt synd men va ska man göra om han vill hem?

söndag: ja då övergår vi till vintertid igen. jag var hemma hos erik och städade lägenheten

Ovido - Quiz & Flashcards