Direktlänk till inlägg 4 juli 2013

hejsan hoppsan

Av paula - 4 juli 2013 23:26

hej kära blogg eller e det dagbok kanske? ja det måste vara en sorts dagbok , för skrev man ju i böcker innan intenet fanns. och man skriva ju samma skit här hahaha

lördag den 29 juni: denna dag hade pucki sitt "kalas". av mig och kevin fick han 300 på presentkort på en parfym affär. det köpte han deostick för  en med jean pierre gultier för 255!!! spänn och en annan för 125 kr...han fick av e och k en docka som marge i simpsons + en lott med flera skrapfält.av sin pappa fick han blommor och 1000 kr. av min mamma och max fick en usbminne på 32 gb. av jonny och petra fick han en mugg som ser ut som bröst haha. jag kommer inte ihåg vad han fick av sin mamma,bror eller syster tyvärr :-( han ligger och sover nu så jag kan inte fråga han i heller :-( men jag tror han fick pengar.

efter kalaset så åkte vi och min lillebror och hans familj till bk och åt. därefter åkte vi till ica maxi och handlade lite gott och sedan blev det en sväng in på coop osså .-). väl hemma hos min lillebror så käkade vi gott, spelade kort och kollade på film vi var inte hemma föränn vid 3 på natten.

denna veckan har jag bara slappat han haft sån jävla mensvärk och huvudvärk. men idag torsdag har jag mått lite bättre så jag har tvättat och vatt hos sjukgymnast. sedan på kvällen var jag och pucki på mc och åt sedan gick jag hem från heleholm det var en bra runda det så man kan få lite motion. go natt all of you

 
 
Kerstin

Kerstin

7 juli 2013 19:58

Roligt att läsa om vad ni hittar på =)

Vi ses om en vecka typ! =D

http://chetti.blogg.se

paula

8 juli 2013 00:25

ja det gör vi sedan kommer jag upp till er!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paula - 28 juni 2013 22:39

midsommarafton: vi var hemma hos k mamma. där åt vi god midsommarmat och fick glass och jordgubbar till efterrätt. jag drack starkcider och turkiskt pepper som jag själv gjort :-) allt var mycket gott. vid halv tio tiden stack vi alla ut på mossängen...

Av paula - 21 juni 2013 00:41

jaha vad har hänt idag då?... det började med att jag gick upp sent.. sover aldrig mer än 3 timmar i sträck sedan måste jag på toa så det blir aldrig någon sammanhängade sömn och det e lite jobbigt. på eftermiddagen så tvättade jag, när det var en ...

Av paula - 19 juni 2013 14:02

idag har jag varit hos diabetessskan. mitt socker ligger ganska högt så jag ska börja med insulin 2 ggr dagen en till frukost i magen och en till middagen i låret. vad ska man mer skriva då?? det har ju inte gåttså långt på dagen. vi kan kanske höras...

Av paula - 17 juni 2013 21:49

igår mådde jag helt okej vi gjorde inget speciellt tog det bara lungt hela dan. idag mår jag också okej har legat halva dan i sängen men det e för dete mysigt hahahahah kollar nu på tv bara och tar det lungt. hej ...

Av paula - 14 juni 2013 00:00

idag har jag mått ganska bra men det v ar för jag tvingade upp mig själv vid halv 1 när pucki kom hem..idag har bara vatt en vanlig tradig dag.. laga middag spelat lite kort, vatt och handlat..får se vad morgondagen bjuder på. go natt ...

Ovido - Quiz & Flashcards