Alla inlägg under september 2010

Av paula - 13 september 2010 00:39

måndag: idag ringde jag men massa olika samtal, det är rätt många ställen vi går till jag och kevin. och nu börjar kevin skolan på torsdag så jag må¨ste omboka alla möten. jag dammsög och pucki svabbade lägenheten  bra teamwork!! :-)  sedan gick jag och kevin och tränade på kvällen.

tisdasg: det händ einte så mycket. men vi var flitiga och gick till gymmet idag med :-)  och så såg jag idol så klart!! och the menthalist, han e bara så jävla grann....mmmmmmmm

onsdag: id´g är det kevins dop dag och kusin jonathans födelsedag. vi var på apoteket.. kevin var med lasse. sedan tränade vi på kvällen.

torsdag: iidag började kevin sin nya skola. när han kom hem var han nöjd och glad och verkade gilla skolan. fredagen gick också bra. jag och pucki var på bup utan kevin. vi pratade med dem där och de visste inte hur de kunde hjälpa oss.jag ville att kevin skulle gå i terapi , det provade vi men kevin var inte intresserad.  de ska ialla fall göra en kunskapstest på honom, inte sånt som skolan görutan mer var han ligger mentalt i  ålder och på vilken nivå. så det kommer de kalla oss till.

fredag: jag var och gjorde en diabets screenning, där de fotograferer ögonbotten. det är för jag har diabetes, diabetes kan sätta sig på ögonen. men det var inget fel på mina ögon. :-)

lördag: ja vad gjorde vi då...vi kollade på film, det gör vi ofta vi har över 200 filmer. hela puckis dator är full med filmer, hela bokhyllan, pärmar, spindlar, kartonger med filmer.

söndag: ja vad har vi gjort idag.. slappat , varit och handlat mat. sedan såg vi på filme "up". det var fin tyckte jag. nu e kl snart 1 och jag e fortfrande inte trött. men det var för jag sov halva dagen.

Av paula - 13 september 2010 00:26

måndag:idag har jag bara ringt en massa samtal, och sedan på eftermiddagen var jag och kevin och tränade.

tisdag:  jag idag har osså ringt ett par samtal till olika instanser. sedan tvätttde jag och på kvällen tränade jag och kevin. och så klart såg jag mitt favvisprogram  the menthalist  :-)

onsdag: denna dagen pustsade jag alla fönster och speglar. drog fram spsen och gjorde rent bakom.

torsdag: hände ingetspeciellt . men kevin var i alla fall med sin kontaktperson.

fredag.. vad gjorde vid då?? ingen aning..

lördag: då passade vi elliott hela dagen och han sov över till på söndag.

söndag: då var vi på kalas hos kusin jonathan som blev 14 år. det var mycket trevligt och mycket folk.

Ovido - Quiz & Flashcards