Direktlänk till inlägg 2 november 2012

resan till stockholm

Av paula - 2 november 2012 16:34

lördag den 27 oktober:  tåget gick kl 11.13 och jag var framme vid 15.24 kerstin mötte upp mig på stationen. sedan åkte vi hem till dom. de bjöd på en go kycklinggryta som felix gjorde. sedan på kvällen kollade vi på filmen shutter, den var lite räli.

söndag: vi åkte hem till promise han fyllde 40 och hans fru hade ett överaskningparty. det bjöds på go mat och en go tårta. sedan på kvällen tog vi det bara lungt.

måndag: vi åkte in till hallunda centrum. barnen åt mc donalds och vi åt kinamat, mycket mumsigt :-). därefter gick vi till spelahallen. vi var borta många timmar så felix hade ringt kerstin många ggr haha.

tisdag: vi åkte till macdonalöds och åt lunch. sedan på eftermiddagen/kvällen vi bakade spindelkakor (chokladmuffins med glasyr)och chokladråtter (chokladbollar)

onsdag: barnen gick runt till grannar och gjorde bus eller godis. de var inte borta länge men hade ändå med sig mycket godis hem. en granne gav dem blomkål hahaha, och han fick sedan ett brev i brevlådan från dem att han var dum att han inte gav dem godis hahaha. sedan på kvällen kom en kompis till kerstin hem  där. vi åt våra kakor och bara slaåppade och prata.

torsdag: dagen jag skulle åka hem :-(.. vi åt en go´d middag sedan lämnade kerstin och henry mig vid stationen och tåget tog 5 och en halv timme ....:-/ pucki kom sedan och hämtade mig vid stationen.

när jag var hos dem gosade jag mycket m,ed samuel han är så go!! alla barnen e det såklart!! jag fick också 2 kassar med bebiskläder och en bebisitter som är helt ny. det var min berättelse det :-).

 
 
Kerstin

Kerstin

3 november 2012 16:58

Haha roligt att läsa. :-)

http://chetti.blogg.se

paula

4 november 2012 11:30

tycker du? jamen det var ju bra! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paula - 4 juli 2013 23:26

hej kära blogg eller e det dagbok kanske? ja det måste vara en sorts dagbok , för skrev man ju i böcker innan intenet fanns. och man skriva ju samma skit här hahaha lördag den 29 juni: denna dag hade pucki sitt "kalas". av mig och kevin fick han 30...

Av paula - 28 juni 2013 22:39

midsommarafton: vi var hemma hos k mamma. där åt vi god midsommarmat och fick glass och jordgubbar till efterrätt. jag drack starkcider och turkiskt pepper som jag själv gjort :-) allt var mycket gott. vid halv tio tiden stack vi alla ut på mossängen...

Av paula - 21 juni 2013 00:41

jaha vad har hänt idag då?... det började med att jag gick upp sent.. sover aldrig mer än 3 timmar i sträck sedan måste jag på toa så det blir aldrig någon sammanhängade sömn och det e lite jobbigt. på eftermiddagen så tvättade jag, när det var en ...

Av paula - 19 juni 2013 14:02

idag har jag varit hos diabetessskan. mitt socker ligger ganska högt så jag ska börja med insulin 2 ggr dagen en till frukost i magen och en till middagen i låret. vad ska man mer skriva då?? det har ju inte gåttså långt på dagen. vi kan kanske höras...

Av paula - 17 juni 2013 21:49

igår mådde jag helt okej vi gjorde inget speciellt tog det bara lungt hela dan. idag mår jag också okej har legat halva dan i sängen men det e för dete mysigt hahahahah kollar nu på tv bara och tar det lungt. hej ...

Ovido - Quiz & Flashcards