Alla inlägg under december 2009

Av paula - 13 december 2009 15:24

måndag:  ringde en kvinna om en föreläsning om aspberger. ringde almaröd och damir. och rektorn catarina borgström och pirko på bup. ringde osså min socialsekreterare cliff jackby. min läkare anton ringde mellan 11-12. ringde osså en kvinna på mentala nätverket som har gruppterapi. vi åkte till trelleborg. vi var på tela och ändrade abbnemang. lånade boken bron blev inte slutet av solveig johansson hon har också bipolar sjukdom, manodeprresiv.

tisdag: ringde till alamröd igen....  kevin städade sin bokhylla. vi var hos puckis pappa där träffade jag en tjej som också var manodeppresiv och berättade om sitt liv. det var som om hon pratade om mig. och hon har ätit litium i 2 år och känner sig som en ny människa och det säger folk i hennes omgivning osså. sedan den dagen bestämde jag mig att jag SKA börja med litium. och det gjorde jag också fredagde den 13 kl 20.00 tog jag mina första pilla och jag ångrar mig inte e sekund det är den bästa medicin jag haft har blivit mycket stabilare och jämnare fast jag bara ätit det i 4 veckor. andra säger det också både kevin och pucki. fast man har ju bieffekter som inte är så roliga alltid  kass imagen, trött som ett as,,,men vem fan bryr sig? kanske andra smågrejer osså,illa mående, varm, svetti...men jag överlever!!! och alla biefffekter går över!!

onsdag: en social sekreterare ringde och sa att hon tagit över damirs ärende och han var sjukskriven. tack för det!! jag hade ingen aning!!ingen annan heller varken almaröd, rekorn på skolorna i fosie eller bup. jag hade ju jagat han i 2 veckor!! och hon ska sluta i början på januari.. yeeeeehhhhhh good move fosie socialbyrå!!! min bror jan fyller 42 år. maila min terapeut att jag ville börja med litium. rengjorde bakom spisen. kolla fondboken igen...där är nog ca 1000 fonder i skåne i den boken....

torsdag: lämnade in ansökan+ ett brev jag skrivit. ringde den nya ssk om kontraktet från almaröd. sedan stack jag och lånade en bok på bibblan. jag gjorde inte det på måndagen.. :-/

fredag: gick till umas och stämplade i min räkningar. dammade hela lägenheten. såg idol.

lördag: yasmine sov över. jag dammsög och svabbade hela lägenheten och gjorde vid toalett.

söndag: farsdag, vem bryr sig? inte jag. min far e död både fysiskt och psykiskt för mig. kevin var med lasse 19-? rensade mina papper vid skrivbordet en jävla röra!

Av paula - 13 december 2009 15:14

måndag: denna veckan är det höstlov. ringde damir igen.... vi var på habiliteringen kl med kevin. sedan åkte vi till trelleborg.

tisdag: en kille från mah  som läser till psykolog intervjua mig och kevin angående våra diagnoser, det var hans slutuppsats han tar studenten till julen och kommer maila uppsatsen sedan tlll mig. kevin var med lasse 11-14. betalade räkningar. ringde och beställde tid till tandläkare. hämtade biobiljetterna till mj film. ringde damir igen....ringde en annan socialsekreterare

onsdag: inge aning vet bara att jag låg i sängen och hade gjort det i ca 3 dagar.

torsdag: jag och pucki 3 månader. pernillla fyller 38 år. kevin var och skejta på bryggeriet. ringde min mamma

fredag: kevin var med lasse 16- ? såg idol.

lördag: passade valle dag och natt. rengjorde ugnen.

söndag. damsög hela lägenheten och rengjorde toalett och skrev ut humörschema.

Av paula - 13 december 2009 14:59

måndag: kevin var med lasse.

tisdag:´betalde räkningar och köpte biobiljetter till michaeljackson, men vi gick aldrig dit och såg den för jag mådde dåligt.

onsdag: ringde och jagade almaröd och damir.

torsdag: kevin kontrakt med almaröd gick ut trodde jag men det var inte föränn den 23 november men ingen hade informerat mig och det stod den 22 oktober på kontraktet. tvättade 12-16. ringde ulf rimer, läkare så han kan ta bort mina skinnknutor på halsen. var hos min terapeut. damir ringde, efter fetioelva samtal från mig, mmen såklartlåg jag i badet.

fredag: ringde damir igen och min mamma. letade efter fonder i min bok. passade valle kväll+ natt. såg idol.

lördag: lämnade valle 9.15 sedan hade kevin en återträff med kaspers kollo. de bowlade på värnhem och åt burger king. medan han var där köpte jag en bh på caroli. oliver hade kalas samma dag men vi kunde inte komma dit. kevin var med lasse 15-18. jag dammsög lägenheten och gjorde vid i badrummet.

söndag: kusin oliver blir 14 år. ställa tillbaks kl 1 timme.


Ovido - Quiz & Flashcards