Direktlänk till inlägg 7 december 2012

fredag den 7 december

Av paula - 7 december 2012 11:18

lördag den 1 dec: vi var hemma på fest hos puckis pappa berth. det var jätteroligt vi var väl en 12 st eller nåt. vi var inte hemma föränn 4 på morgonen. .-)

söndag: idag var jag slagen i och med vi vatt uppe så sent kände sig nästan bakfull hahahaha. idag har vi bara tagit det lungt och städat.

måndag: på morgonen har jag tvättat sedan kl 12 var det ultraljud :-). man kunde inte se bebisen så bra för den låg ,ed ryggen uppåt. men som tur var såg vi lite i alla fall :-) i morgon går jag in i vecka 20! :-) nu har halva tiden gått :-)

onsdag: vi var på möte på bup 8.30 kevin var med. vi pratade mest om kevins skolgång men vi kom ingen vart för han vill ju inte gå i skolan. vi pratade lite om hans mediciner och hur han mådde påå dem. han mår ganska bra .nu. vi pratade också lite om att han vill flytta när han är 18. efter där åkte vi hem till mamma och åt frukost. k ,e och o kom också dit . där efter förlkde e med oss hem för k skulle handla julklappar.

torsdag: idag var vi på ultraljud för att kolla bebiosens hjärta. det gör amn för om man har diabetes kan barnet få fel på hjärtat. det tog en hel halvtimme. det hon såg ser bra ut sa hon men det var svårt att se för att jag var överviktig och att bebisen låg under moderkakan och att den låg med ryggen upp.

fredag: idag har jag ringt líte samtal och när pucki kommer vid halöv 1 ska vi till ica maxi och handla. sedan blir det väl slappigt på kvällen.

 
 
Kerstin

Kerstin

7 december 2012 17:46

Skönt att det som BM kunde se av hjärtat såg bra ut! Lille busbebis som gömmer sig sådär :D

Trevlig helg

http://chetti.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paula - 4 juli 2013 23:26

hej kära blogg eller e det dagbok kanske? ja det måste vara en sorts dagbok , för skrev man ju i böcker innan intenet fanns. och man skriva ju samma skit här hahaha lördag den 29 juni: denna dag hade pucki sitt "kalas". av mig och kevin fick han 30...

Av paula - 28 juni 2013 22:39

midsommarafton: vi var hemma hos k mamma. där åt vi god midsommarmat och fick glass och jordgubbar till efterrätt. jag drack starkcider och turkiskt pepper som jag själv gjort :-) allt var mycket gott. vid halv tio tiden stack vi alla ut på mossängen...

Av paula - 21 juni 2013 00:41

jaha vad har hänt idag då?... det började med att jag gick upp sent.. sover aldrig mer än 3 timmar i sträck sedan måste jag på toa så det blir aldrig någon sammanhängade sömn och det e lite jobbigt. på eftermiddagen så tvättade jag, när det var en ...

Av paula - 19 juni 2013 14:02

idag har jag varit hos diabetessskan. mitt socker ligger ganska högt så jag ska börja med insulin 2 ggr dagen en till frukost i magen och en till middagen i låret. vad ska man mer skriva då?? det har ju inte gåttså långt på dagen. vi kan kanske höras...

Av paula - 17 juni 2013 21:49

igår mådde jag helt okej vi gjorde inget speciellt tog det bara lungt hela dan. idag mår jag också okej har legat halva dan i sängen men det e för dete mysigt hahahahah kollar nu på tv bara och tar det lungt. hej ...

Ovido - Quiz & Flashcards