Direktlänk till inlägg 6 november 2012

tisdag den 6 november

Av paula - 6 november 2012 18:56

fredag: idag slappade vi bara. glömde tvättiden men såg det i almenackan så jag han med 2 maskiner. sedan på kvällen tog vi det lungt bara.

lördag: gick upp vid 9 tiden fö vi skulle ´träffa e,e , k och o´kl 10. vi skulle till citygross och handla båda av oss. men vi kom inte iväg föränn vid 11. vi var i affären 2, 5 timme. hade vi själv åkt hade det nog gått snabbare. men men.. vill man ha sällskap så :-) efter vi kommit hem och lagt in alla saker så åkte vi till mac donadls helneholm och träfdfade dem där. jag tryckte i mig en stor meny (plusmeny) och en pkt chilicheese och en äppelpaj :-). kevi´n var inte med och handlade eller på mac donalds han väntade på en kompis skulle höra av sig. han siiter och väntar helt i onödan. jag ringde kevin efter vi ätit om vi skulle hämta han så han kunde vara med oss, men då sa han bara att han väntade på sin kompis. n´är vi kommit hem till e så ringde han och sa att kompisen sagt att de inte kunde va. så jävla týpiskt. så kevin fick stanna hemma hela kvällen själv :-(.. på kväälen käkade vi gott. spelade kort och kolllade på film. vi åkte hem vid 1 tiden.

söndag: idag kom sussie och barnen på besök. sedan hörde e av sig och lille e ville tr´äffa sússie barn så de kom också hit. det var trevligt att ha lite folk.:-) sedan när alla gått hem så städade vi lägenbheten och det behövdes hahaha

måndag: jag vet faktiskt inte vad vi gjorde idag hahhaha

tisdag: idag har jag slappat lagat mat hjälp pucki med vår madrass som det gått håll i. pucki har lagat den nu och vi hoppas det funkar. ses enannan dag haj

 
 
Kerstin

Kerstin

7 november 2012 15:03

Du älskar verkligen de där chili cheese :D

http://chetti.blogg.se

paula

7 november 2012 20:17

ja jag har ätit dem idag osså men jag har köpt dem i affären och fritérat dem själv :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paula - 4 juli 2013 23:26

hej kära blogg eller e det dagbok kanske? ja det måste vara en sorts dagbok , för skrev man ju i böcker innan intenet fanns. och man skriva ju samma skit här hahaha lördag den 29 juni: denna dag hade pucki sitt "kalas". av mig och kevin fick han 30...

Av paula - 28 juni 2013 22:39

midsommarafton: vi var hemma hos k mamma. där åt vi god midsommarmat och fick glass och jordgubbar till efterrätt. jag drack starkcider och turkiskt pepper som jag själv gjort :-) allt var mycket gott. vid halv tio tiden stack vi alla ut på mossängen...

Av paula - 21 juni 2013 00:41

jaha vad har hänt idag då?... det började med att jag gick upp sent.. sover aldrig mer än 3 timmar i sträck sedan måste jag på toa så det blir aldrig någon sammanhängade sömn och det e lite jobbigt. på eftermiddagen så tvättade jag, när det var en ...

Av paula - 19 juni 2013 14:02

idag har jag varit hos diabetessskan. mitt socker ligger ganska högt så jag ska börja med insulin 2 ggr dagen en till frukost i magen och en till middagen i låret. vad ska man mer skriva då?? det har ju inte gåttså långt på dagen. vi kan kanske höras...

Av paula - 17 juni 2013 21:49

igår mådde jag helt okej vi gjorde inget speciellt tog det bara lungt hela dan. idag mår jag också okej har legat halva dan i sängen men det e för dete mysigt hahahahah kollar nu på tv bara och tar det lungt. hej ...

Ovido - Quiz & Flashcards