Alla inlägg under augusti 2011

Av paula - 29 augusti 2011 07:34

måndag: jag börjar skolan. det är roligt och intressant.

idag har jag mailat min hyresvärd att jag önskar få mina köksluckor lagade och målade.vi får se om de hör av sig.

tisdag: min ssyterdotter alicia fyller 8 år :-) och puckis mamma fyller 60 år.

onsdag: jag var i skolan efteråt så tog jag ut lite medicin till kevin.

torsdag: min lillebrorsa max fyller 30 år.

fredag: jag var i skolan. kl 15 var kevin hos hektor. vi hämtade honom och körde sedan till runda grillen för att handla middag. vi d17 tiden var kevin med lasse och sedan med diego. vi var hemma hos e och k och e.

lördag: min lillebror hade 30 års fest. det var mycket trevligt. puckis mamma hade sin 60års fest samma dag. så vi delade upp oss jag var hos lillbrorsan och pucki hos  sin mamma. kevin var med en kompis.

söndag: ja det är en slappedag.  vi har bara städat och tvättat. så var denna veckan slut :-)

Av paula - 22 augusti 2011 19:15

måndag: på morronen var jag och tog blodprov för min sköldkörtel. sedan efter det körde vi till mamma och gav henne våra matrester som vi inte ville ha. hon blev glad. efter det åkte vi till citygross och storhandlade. efter vi kommit hem städade vi hela lägenheten och så putsade jag fönsterna.

tisdag: vi gjorde inget speciellt mer än var på apoteket och handlade cigg, kevin var med lasse.

torsdag: vi tog ner lite grjer i källaren som vi inte ville ha ståendes här uppe. kevin började skolan. jag dammade lägenheten, fy fan vad det är tråkigt!!!! kevin var med lasse på bio och såg captain america.

fredag: jag hjälpte katja att möblera om eftersom målaren skulle dit. sedan på kvällen fixade hon vid mina naglar, jag har inte bitit på dem på 3 veckor "stolt".

lördag: vi var på festivalen med erik och company. vi åt på burger king haahah istället för nåt på festivalen, men erik och pucki åt nåt sorts sandwich med kött i . vi köpte också smaskiga donughs, och "snören" de där tjocka och brända mandlar. mums mums. sedan på kvällen såg vi alla rise of planet of the apes. den var bra.

söndag: vi var på dressman och handlade t-shirtar till kevin. sedan tvättade vi på eftermiddagen. på kvällen grillade vi och spelade kunbb hemma hos e, o e o k.

Av paula - 15 augusti 2011 16:07

måndag: jag ringde min skola för att höra om jag kommit med i kursen, då sa hon kanske du kommer med.... men ialla fall fick jag ett mail några dagar senare där det står att jag kom med i kursen. :-) så glad jag blev att jag äntligen ska bli klar med min usk utbildning.

min kompis som jag inte träffar kom och hälsade på. vi åkte hem till erik och åt grillad korv. sedan körde pucki henne till jobb.

onsdag: vi var på cirkus och det var mycket roligt. det var katjas mammas kille som hade ordnat 8 biljetter så fick vi 2. så jag och pucki följde med, kevin var inte intresserad.

torsdag: då var kusinen e här och sov över. kevin och han spelade på datan hela kvällen, lilleman gick inte och la sig föränn 00. jag satt och kollade på film på tv och pucki var hos erik och spelade data.

lördag : vi gjorde inget speciellt på dagen men på kvällen gick vi hem till e o e o k. där vi kollade på film och käkade gott. vi spelade lite kort också.

söndag: vi började tvätta kl 16. kl 18 stack vi till e o e o k . hos dem grillade vi och spelade kubb. det var rätt trevligt.

Av paula - 8 augusti 2011 00:39

måndag: jag kommer inte ihåg vad vi gjorde mer än tvättade.

tisdag: min lillasysters man fyller 38 år.

onsdag: vi var och lämnade ansökan hos soc och tog ut medicin till mig. sedan städade vi lägenheten. sedan kom en arbetsterapeut hit. pucki ska kanske få en permobil . så hon kollade om den skulle gå in i hissen och frågade han en massa olika frågor angående om han verkligen behöver en. sedan ordnar de ett garage till han också, om han får en.

sedan på kvällen var vi hos e,e och k. vi spelade kort som vanligt och kollade på en film.

torsdag: elliott kom hit och sov, vi alla tre hade det mysigt för pucki var hos erik.

fredag: ingen aning vad jag gjorde men jag var nog med erik och kompany ha ahahahaha

lördag: jag passe valle för erik och dom skulle ha besök av en kompis och hans barn och de tål inte pälsdjur.

söndag: ja vi har(jag) tvättat en massa och städat lägenheten efter allt vallehår som dansade omkring på golvet. sedan på kvällen kom eo e och k hit vi spelade kort och de gick hem vid 22 tiden. pucki gick och la sig 22.30 och sitter här. jag är inte trött sov till 12 idag. ikväll såg jag alien 4 igår såg jag tvåan de två är bäst av alla fyra.

Ovido - Quiz & Flashcards