Alla inlägg under juli 2010

Av paula - 28 juli 2010 17:34

måndag: vi var rundor ute i stan. vi var på af, sedan och lämnade en bok. men innan dess stod vi med ett punkterat framhjul..... vi körde till en bilfirma och de satte på reservhjulet. vi var också och handla mat citygross. sedan melllan 16-20 tvättade vi. och jag städade lägenheten.

torsdag: min mamma fyller 72 år. på dagen var jag och badade med kevin, yasse och alex på burlövssbadet. sedan på kvällen gick vi hem till min mamma för att fira henne.

fredag: min lillasyster´kerstin fyller 31.

lördag: jag passade min brors barn elliott. vi var på möllevångsfestivalen. sedan var vi i folkets park och lekte och elliott red häst. sedan kpte kevin och elliott varsin  strut med chips och jag en sockervadd,

söndag: min brorson sov ju  över så vi åkte ner till tåget och hämtade min lillasyster med barn vid tåget från stockholm. de ska sova hos mamma/mormor medan de är här. vi tog deras bagage i bilen och körde hem det till mama. sedan åt vi kakor som vanligt hos mamma :-)

sedan åkte vi hem.

Av paula - 20 juli 2010 18:40

måndag: vi var på vc och tog blodtryck och puls på kevin för att det har legat högt. vi ska dit igen om 2 veckor och ta det igen. sedan ska de ta blodprov och kolla vidare varför trycken är så höga.

onsdag: jag var och tog blodprov och lämnade urin. jag har för lite b-vitamin(folsyra) i kroppen. och äggvita i urinen men det är bättre nu. jag har ftt utsrivet tabletter med folsyra.

jag var på arbetsintervju på ett vårdhem.

Av paula - 13 juli 2010 01:03

måndag: min kompis sussie fick en påg som ska heta dion. 4335 gram och 53 lång. har ännu inte träffat han.

jag tvättade. kolla lite jobb. på kvällen var vi hos erik spelade jannek.

torsdag: min stora syter ingela och hennes man hade kevin hos sig en natt. de e stödfamilj nu när kevins stödperson har semester.

lördag: pucki var på dop och bröllop hos sin syster. jag och kevin var hemma.

min systerson oliver konfimera sig.


Av paula - 6 juli 2010 21:09

måndag: jag bjöd in lite folk till puckis kalas nu på fredag. han fylllerår på torsdagen men folk jobbar då så det blir svårt för dem att komma hit. sedan var jag hemma hos min mor och planera rvårt spex till min systers 40års dag.

tisdag: jag och min kille firar 11 månader!1 .-)

jag bakade också kanellängd, muffins,negerbullar och kpte 2 lådor kakaor varav jag käkade upp den ena innan fredag hahahahahah.

min kille oucki fyller 34 år och  min syterson edvin fylller 19.

fredag:18 00 hade vi ett litet kalas för pucki. hans mamma, och hennes man hans lillebror, hans pappa, katja och elliott.

lördag: idag hade min syster och hennes man sin 40 års fest. det var supertrevligt.

söndag: tog vi det bara lugnt.

Ovido - Quiz & Flashcards