Alla inlägg under oktober 2010

Av paula - 24 oktober 2010 23:01

måndag: dagen började bra till evin kom hem. då hade han vatt i bråk med en kille i skolan. detta hände: barnen sitter med var sin dator och kevin skrattar till något roligt vid hans dator. då tror den andre att han skrattar åt honom och säger massa fula ord till kevin, då säger kevin jävla neger till han och då spottar den andra killen kevin i ansiktet. då tar kevin tag i honom i tröjan och slår honom i ansiktet. då kommer en lärare och tar undan kevin och tar in honom i ett rum. kevin slår där i sönder en lampa med handen, drar ner gardiner och sparkar på ett bord. nu är han avstängd från skolan tills vidare.... det var bara detta jag väntade på skulle hända.

resten av denna veckan har han inte vatt i skolan. på måndag, i morgon finns där ingen lärare som kan ha enskild undervisning med honom men på tisdag blir det. då hämtas han kl 11 och de åker till biblioteket. de har också kontaktat bup och dör är ett möte på fredagen vecka 44, då när det är lov. vi ska träffa kevins läkare. men vad han ska hjälpa oss med vet inte jag.

min storebror fyller år idag 46 år.

vi har osså vatt och handlat mat.

tisdag: vi var hos läkaren med kevin. de vägde och mätte honom. tog blodtryck och puls och d e båda värdena var bra. de kollade hans sköldkörtel som är förstorad. men det var inget de gjorde med det. sedan var det blodprov. och kevin är livrädd för nålar så de fick sticka honom i fingret och droppa ner det i små rör. sedan var vi på soc och träffade kevins nya handläggare. kevin flyttas uppp till ungdomsektionen nu. sedan tvättade jag och kevin var med lasse

fredag: kevin sov över hos min stora syster ingela. de har blivit konatktfamilj till honom och tar honom ca 1 gång var 6 vecka.

lördag: kusin oliver hade kalas jag och pucki var inte där.

söndag: min kompis sussie hennes barn deondöptes men vi var inte där.


Av paula - 17 oktober 2010 22:37

måndag: denna dagen dammsög jag och svabbade hela lägenheten och rengjorde badrum. alla mina papper var i oordning så dem ordnade jag osså. sedan tog jag ner persiennerna och la i ett bad så de skulle bli lite renare. jag gjorde också vid lite i köket tvättade kakel och mikro.

onsdag: jag var och tog blodprov, och det gjorde ont ! hon flyttade nålen inuti armen, helt dum i huvet. jag ringde runt och eltade efter praktik.

torsdag: hände inte så mycket. kevin var med lasse.

fredag: jag var på kevins skola på ett möte. de berättade att allt gick bra. kevin närvarade själv osså. och det gör ju en glad att allt funkar. sedan såg jag idol på kvällen såklart!!! :-)

lördag: då var vi hemma hos erik. de höll på att tömma sin källare och slänga en massa saker för de ska flytta. vi hjälpte till lite. jag hjälpte katja att tvätta medan killarna var uppe i lägenheten. sedan åt vi allihopa korv med bröd och pommes. sedan spelade vi ett spel vi var inte hemma föränn mitt i natten.

söndag:  jag dammsög och svabbade lägenheten och pucki diskade. sedan kom sussie och barnen. sedan på kvällen såg vi film.

Av paula - 12 oktober 2010 21:21

måndag: var på af och snackade om framtida planer. jag ska söka praktikplats och de ska söka till mig osså.

tisdag: tvättade.  och lämnade lite papper till soc.

lördag: vi var hos berth, puckis pappa.

söndag: vi var hos erik och spelade spel.

jag vet att det är över 2000 filmer pucki :-)

Av paula - 12 oktober 2010 20:57

jag jag vet mina bloggar e tråkiga men sån är jag :-)

måndag: kevin börjar skolan igen.  jag ringde lite samtal.

tisdag. jag tvättade sedan dammsög jag och svabbade hela lägenheten.

onsag: min vän sussie fyller 35år. jag och pucki har varit ihop i 14 månader.

rinde newsec vill ha vidgjort i taket i badrummet, där är massa svarta fläckar i taket. kevin var med lasse.

lördag: erik 9 år. passade elliott till på söndagen.

söndag: katja och erik och oss andra gjorde hamburgare här hemma. sedan spelade vi kort.

Av paula - 12 oktober 2010 20:52

måndag: kevin har lov hela veckan därför att när andra skolor har lovdagar och friluftsdagar mitt i veckan så har inte han det.

tisdag: jag och kevin var och tränade.

jag var på möte med af , de skulle försöka hitta en praktikplats till mig.

onsdag. kevin var med lasse.

lördag: min kompis sussie hade fest hon fyller 35 den 29 . det var trevligt vi gick till swing in. men en av tjejerna blev lite väl berusad så vi 4 gick hem.

Av paula - 12 oktober 2010 20:46

måndag: jag och kevin var och tränade. sedan på kvällen var vi hos erik och spelade spel.

onsdag: min syster dotter annie fyller 13 år. kevin var med lasse.

torsdag: ringer runt ör att få en praktik plats men har ännu inte fått någon. jag tvättade på eftermiddagen och på kvällen rengjorde jag skafferi och kylskåp. jag kollar på idol osså varje dag!! :-)

fredag: min brors tjej fyller 28 år. vi fick pengar så vi åkte och handlade lite mat.

lördag: var på kalas hos annie ett frukostkalas. sedan på eftermiddagen kom sussie hit.

söndag: vi var och röstade. kevin var med lasse.

Ovido - Quiz & Flashcards