Direktlänk till inlägg 21 juni 2013

torsdag.

Av paula - 21 juni 2013 00:41

jaha vad har hänt idag då?... det började med att jag gick upp sent.. sover aldrig mer än 3 timmar i sträck sedan måste jag på toa så det blir aldrig någon sammanhängade sömn och det e lite jobbigt.

på eftermiddagen så tvättade jag, när det var en timme kvar på min tid så kom deten asiatkvinna ( som alltid e nere i tvättstugan ) och frågade "fädi" ? jag bara "ja". och så tog hon en av maskinerna för jag hade den andra. när jag kommer ner  en timme senare har hon tagit ut min tvätt ur torktumlarenoch lagt det i ikeapåsen och slängt in mitt överkasst i torktumlaren som det inte tål , men som tur var hände inget med överkastet, det var t.om torrt :-). jag tänkte skälla på henne men jag kunde inte göra det, jag bara hatar att andra rör min tvätt!!

efter tvätten så åkte vi till ekohallen/skopunkten. pucki skulle kolla på skor men där fanns inga som han ville ha han behöver speciella skor i och men han inte kan röra sin fot. sedan kolla vi på jeans till pucki han provade ett par men han tyckte de var för lång de var ca 5-10 cm för långa så han ville inte ha dem. men det var det kortaste paret de hade.  han provade också barnstorlekar stl 170 men de jeansen var inte heller bra.men jag köpte 2 bhar 288 kr kostade dom så det var inte så farligt (pucki betalade :-)). efter ekohallen så åkte vi hem och käkade middag, kött, pommes berneisås :-) sedan har jag bara suttit här och försökt sova men det går inte.. de e nog för jag gick upp så sent. kevin ska sova hos en kompis , det e någon ny kompis han har hittat, man får bara hoppas att han e bra...jaja ska försöka sova igen.. go natt

 
 
Kerstin

Kerstin

21 juni 2013 14:02

Ok, då länkar jag dig =)

Trevlig Midsommar på er!!

http://chetti.blogg.se

paula

21 juni 2013 15:13

ja det e okej.
detsamma till er :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paula - 4 juli 2013 23:26

hej kära blogg eller e det dagbok kanske? ja det måste vara en sorts dagbok , för skrev man ju i böcker innan intenet fanns. och man skriva ju samma skit här hahaha lördag den 29 juni: denna dag hade pucki sitt "kalas". av mig och kevin fick han 30...

Av paula - 28 juni 2013 22:39

midsommarafton: vi var hemma hos k mamma. där åt vi god midsommarmat och fick glass och jordgubbar till efterrätt. jag drack starkcider och turkiskt pepper som jag själv gjort :-) allt var mycket gott. vid halv tio tiden stack vi alla ut på mossängen...

Av paula - 19 juni 2013 14:02

idag har jag varit hos diabetessskan. mitt socker ligger ganska högt så jag ska börja med insulin 2 ggr dagen en till frukost i magen och en till middagen i låret. vad ska man mer skriva då?? det har ju inte gåttså långt på dagen. vi kan kanske höras...

Av paula - 17 juni 2013 21:49

igår mådde jag helt okej vi gjorde inget speciellt tog det bara lungt hela dan. idag mår jag också okej har legat halva dan i sängen men det e för dete mysigt hahahahah kollar nu på tv bara och tar det lungt. hej ...

Av paula - 14 juni 2013 00:00

idag har jag mått ganska bra men det v ar för jag tvingade upp mig själv vid halv 1 när pucki kom hem..idag har bara vatt en vanlig tradig dag.. laga middag spelat lite kort, vatt och handlat..får se vad morgondagen bjuder på. go natt ...

Ovido - Quiz & Flashcards