Direktlänk till inlägg 24 april 2011

vecka 16

Av paula - 24 april 2011 20:00

måndag: jag följe med pucki till tandläkaren på eftermiddagen. han skulle ha bedövning för de skulle laga ett hål. och när jag såg nålen på sprutan som är 3-4 cm lång tänkte jag, aldrig mer bedövning shit så stor nål!!! när jag får bedövning blundar jag alltid hahahahaha

på eftermiddagen/kvällen kom sussie och barnen och hälsade på. det är trevligt, det är det alltid när de är här.

tisdag: på dagen tog vi det bara lungt och på kvällen var vi hos erik och spelade kort. kevin stannade hemma.

onsdag: vi bara tog det lungt på dagen. på eftermiddagen kom sussie och hälsade på. sedan följde kevin med dem hem och sov över.

torsdag: jag vet inte vad vi gjorde på dagen  mer än tvätta, men kevin skulle sova över hos min syster ingela med familj. så vi åkte till skurup och lämnade av kevin vid 17 tiden. efter det så åkte vi hem till min bror erik och spelade kort.

fredag: vi var hos nancy(katjas mamma) på hennes gård ocg grillade vi var väl en 10 stycken. det var mycket trevligt.

lördag: yasmine kom hit och sov över. på kvällen åkte jag och pucki till erik och spelade spel.

söndag: idag har vi varit hos min lillebror max och grillade hamburgare. mycket gott! helt underbart väder har det ju osså varit idag! nu sitter jag här i handuken efter ha badat i en timme :-). vi sitter och väntar på min lillebor erik att han ska höra sig om vi ska spela eller inte. nej nu ska jag smörja fossingarna och klä på mig. so long tudelu :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paula - 4 juli 2013 23:26

hej kära blogg eller e det dagbok kanske? ja det måste vara en sorts dagbok , för skrev man ju i böcker innan intenet fanns. och man skriva ju samma skit här hahaha lördag den 29 juni: denna dag hade pucki sitt "kalas". av mig och kevin fick han 30...

Av paula - 28 juni 2013 22:39

midsommarafton: vi var hemma hos k mamma. där åt vi god midsommarmat och fick glass och jordgubbar till efterrätt. jag drack starkcider och turkiskt pepper som jag själv gjort :-) allt var mycket gott. vid halv tio tiden stack vi alla ut på mossängen...

Av paula - 21 juni 2013 00:41

jaha vad har hänt idag då?... det började med att jag gick upp sent.. sover aldrig mer än 3 timmar i sträck sedan måste jag på toa så det blir aldrig någon sammanhängade sömn och det e lite jobbigt. på eftermiddagen så tvättade jag, när det var en ...

Av paula - 19 juni 2013 14:02

idag har jag varit hos diabetessskan. mitt socker ligger ganska högt så jag ska börja med insulin 2 ggr dagen en till frukost i magen och en till middagen i låret. vad ska man mer skriva då?? det har ju inte gåttså långt på dagen. vi kan kanske höras...

Av paula - 17 juni 2013 21:49

igår mådde jag helt okej vi gjorde inget speciellt tog det bara lungt hela dan. idag mår jag också okej har legat halva dan i sängen men det e för dete mysigt hahahahah kollar nu på tv bara och tar det lungt. hej ...

Ovido - Quiz & Flashcards