Direktlänk till inlägg 24 april 2012

tisdag den 24 april

Av paula - 24 april 2012 18:26

torsdag den 19 april: idag efter praktik åkte vi och häslade på mamma för att se hur hon mådde. honmådde bättre men såg fortfrande fruktansvärd ut i ansiktet. vi lämnade våra matrester ti´ll henne som vanligt. sedan därfeter åkte vi och handlade mat på citygross. sedan på kvällen betalade vi räkningar sedan var denna dagen slut.

fredag: efter praktiken åkte jag till monika på portalen.  vi snackade om hur det går på praktiken och hur jag mår om  min familj mår osv. sedan på kvällen åkte vi till e och e och spelade kort.

lördag: vi tillbringade hela dagen i gummanstorp hos puckis kusins mamma. det var jätttrevligt. de bor på landet och har en stor mölla på tomten. vi var 15 stycken, e var grillmästaren :-). det var massor av kött och korvar som blev över då kan ni tänka er hur mycket han stekte!!! sedan på kvällen åkte vi hem till oss. jag och k hämtade våra mödrar från en opera de sett som varat i 5 timmar!!! suck..hur orkar man sitta så länge?..det var ju pauser men ändå...sedan på kvällen kollade vi på film. e och e och pucki satt och somnade så de gick hem vid 2 tiden.

söndag: didag har vi varit och handlat jeans till pucki på engelkbrecksboden. sedan därefter städade vi.

tisdag: idag har jag varit hos läkaren och mitt sockér har sjunkit och jag har gått ner 1 kg till nu har jag gått ner 8 kg detta året. nu håller vi på att tvätta och snart e ju dagen slut. vi hörs haj.

 
 
Stamp-E

Stamp-E

25 april 2012 07:27

dutti :)

http://stamp-e.bloggplatsen.se

paula

25 april 2012 16:33

dutti vad då?

 
Stamp-E

Stamp-E

26 april 2012 08:19

med socker o vikt din tomte... ja inte vissa andra saker hahaha :D

http://stamp-e.bloggplatsen.se

paula

26 april 2012 13:16

okej jajaj då förstår jag .-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paula - 4 juli 2013 23:26

hej kära blogg eller e det dagbok kanske? ja det måste vara en sorts dagbok , för skrev man ju i böcker innan intenet fanns. och man skriva ju samma skit här hahaha lördag den 29 juni: denna dag hade pucki sitt "kalas". av mig och kevin fick han 30...

Av paula - 28 juni 2013 22:39

midsommarafton: vi var hemma hos k mamma. där åt vi god midsommarmat och fick glass och jordgubbar till efterrätt. jag drack starkcider och turkiskt pepper som jag själv gjort :-) allt var mycket gott. vid halv tio tiden stack vi alla ut på mossängen...

Av paula - 21 juni 2013 00:41

jaha vad har hänt idag då?... det började med att jag gick upp sent.. sover aldrig mer än 3 timmar i sträck sedan måste jag på toa så det blir aldrig någon sammanhängade sömn och det e lite jobbigt. på eftermiddagen så tvättade jag, när det var en ...

Av paula - 19 juni 2013 14:02

idag har jag varit hos diabetessskan. mitt socker ligger ganska högt så jag ska börja med insulin 2 ggr dagen en till frukost i magen och en till middagen i låret. vad ska man mer skriva då?? det har ju inte gåttså långt på dagen. vi kan kanske höras...

Av paula - 17 juni 2013 21:49

igår mådde jag helt okej vi gjorde inget speciellt tog det bara lungt hela dan. idag mår jag också okej har legat halva dan i sängen men det e för dete mysigt hahahahah kollar nu på tv bara och tar det lungt. hej ...

Ovido - Quiz & Flashcards